samedi 27 novembre 2010

vos commentaires

Anonyme a dit…





Hold on







23/11/10 14:34



arab a dit…



je presente mes meilleurs voeux a l'occasion de laidh amokrane a tous les membres de ce blog qui meritent d'etres encouragés pour leurs efforts deployés pour la survie de cet espace qui a vraiment un bon gout spécial de chez nous,j'aimerai bien que tous les concernés participent pour son développement.arab BENYAICHE







26/11/10 20:23



Omar n'ni a dit…



Bravo Arab.







Enfin, toujours les mêmes personnes qui s'intéressent qui sont en contact.



Et ce cet homme qui a beaucoup donné, deplacé,depensé, a fait même porte à porte, pour informer la population, et les faire rassembler à trois reprises, à B.B.Arreridj et Zekhanine,



La quatrième fois il s'est deplacé aussi de Hassi Messaoud jusqu'à Oran.pour une réunion.



il était debout depuis, jusqu'au jour de la constitution de l'association, qui est actuellement (mort-vivante), et ce biensûr la faute et la résponsabilité à la charge de son président et ses membres.



Qui n'ont rien fait, (sauf Louzéà), et n'ont même pas osé la gêler ou la dissoudre définitivement.



Allah yehdina.



Omar n'ni.

1 commentaire:

  1. Azul a gma Omar. Weqbel yakk a k-ssirmegh (tasekmuyt) L3id tameqqrant tameggazt i ketch d wacult-ik d wid yakk i d-yettakkan deg (wesmil-ayi) leblog-ayi, yal aseggas awen d-yaf di lehna d talwit.


    Bonjour cher frère Omar-nni, ce petit mot est de Hamid-ihin qui te passe le plus grand bonjour et te souhaite une bonne fête de La3id. C'est vrai, ca fait un bail que je n’ai pas visité le blog pour la simple raison que je n’était pas connecté à l’internet depuis que l’abonnement a augmenté. Aujourd’hui et crois moi, à ma première connexion j’ai pensé à toi, donc me revoilà. . par l’occasion je voudrais porter ma petite contribution pour parler un peu de culture et j’ai choisi Tam3ayt ou Le conte comme sujet en publiant ce petit article en tamazight qui n’est qu’un petit préambule sur ce qui
    A pu bercé jadis notre enfance,


    Tamayt, umi qqaren daghen tamacahut, tanfust negh tamhajit...,yal wa amek i d-as yeqqar, Ulamma ghas ulac wayen yettwarun fell-as , ur ten-d nufi ara deg yedlisen. Maca qqimen-tt-id deg Tmawit-nnegh ddrent . Wa yemmal-itt-id i wa, wa yettadja-tt-id i wa..., Tteddu seg wa ar wayet, seg yimi ar umezzugh.., Tteddu am saru, mazal tedder ar tura.
    Amazray ameqqran Ben Xeldun yenna-d af annect-a ;_Lemmer a d-isel wemdan i Yimgharen imazighen m ara d-ssefrayen negh m ara d-mmalen tim3ayin-nnsen, ad-yewhem af ccfawat i ceffun. Zemren ad-qqimen akken la ttmeslayen , ssefrayen , ad-mmalen timucuha id d wass ur ttfakkan.
    Ma ne3dda daghen , nsuk ti s telqay ar yiman n tem3ayt s timmad-is , ad-nadi af unamek d yiswi-ines, a d-naf yella wayen ibghan agh-d-inin imesnulfa-ines imezwura, d yiwen n yizen yes3an azal meqqren i gh d-djan. A d-naf, akken tama3yt matci kan d lehdur, negh d azri n wakud..; Ala ! Ta3mayt d tin Ara-gh-yawin, ara-gh-yisnagen ar imadalen nniten. Amadal ur nes3i tilisa..., d targit yessewhamen.
    Udmawen i-d-nettmaggar deg-s, d udmawen werdjin nezri, nzer-iten ala deg tem3ayin-nnegh kan. Maca, i lemmer ahat d tidet i d-nesla deg tem3ayt ? yezmer lhal! yezmer lhal ad-yili awaghzen negh aweghzeniw-nni deg wemtiq n udinaur (Dinausore); Teryel deg wemiq n wayen nniten.. ! Anwi yezran ? Ula d imezdaghy n temna-ayi n Wehran bedren-d isem n Tergu deg wemtiq n Teryel. Imazighen n tama n Lmerruk , ula d nutni qqaren-d yezmer lhal ad-yili isem-ayi n Tergu d yisem n yiwen ughersiw n tallil-nni n zik umi qqaren azarmezruy (Phrehistoire)
    Ma yella af Lundja , anwa ur nessin Lundja yell-is n Tteryel? Anwa ur nesli s thuski, negh ccbaha-ines ?. Imi nettmeslay akka af Tteryel ur nwehhem ara , nezra udem-is ghas akken yessewhac, d yir n ssifa , d tin yessagaden arrac: Maca aken d-qqaren Tteryel tedja-d Lundja tucbiít. Akka i tetra i tem3ayt, tetra-yas am targit, ula d nettat temmal-agh-d tikwal tidet, tikwal d akellex, tessemlil ayen n dir d wayen yelhan. Temmal-agh-d amezruy-nnegh s temse3raq, tettadja-yagh nhar netnadi af tifrat d titet , tessetsagh,tessettruy-agh, tesmekti-yagh-d ayen nettu. Ihi , awen d-inigh tam3ayt deffir imensi, it ameggaz d tirga l3ali.

    RépondreSupprimer